Asistent/ka finančního oddělení s NJ/AJ
Lidl Česka republika v.o.s.
centrála Praha, CZ
před 13 dny

Jsme úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby otevřeli 237 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci.

současnosti u nás pracuje více než 10 500 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Vaše úkoly a pracovní náplň

  • Office management a podpora oddělení
  • Zpracování cestovních náhrad a vyúčtování
  • Zajištění a organizace pracovních cest (rezervace hotelů, meetingů, konferencí)
  • Úzká spolupráce s právním oddělením
  • Práce s interním systémem
  • Příprava podkladů, reportů, prezentací
  • Váš profil

  • SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praxi na obdobné pozici výhodou
  • Komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka
  • Dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Systematičnost a odolnost vůči stresu
  • Flexibilitu, spolehlivost a pečlivost
  • Umíte hledat řešení tam, kde si ostatní nevědí rady
  • Máte chuť učit se stále něčemu novému
  • Nabízíme

  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené, stravenky a jazykové kurzy
  • Motivační mzdové ohodnocení
  • Možnost osobního rozvoje
  • Zázemí úspěšné, mezinárodní společnosti
  • Místo výkonu práce : Praha 5
  • Nástup ihned nebo dohodou
  • Pokud Vás tato nabídka oslovila, pošlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis v českém jazyce.

    Požádat
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost