Rádi komunikujete v němčině?Chcete rozvíjet svou kariéru v oblasti účetnictví?Pak hledáme právě Vás!V centru sdílených služeb společnosti Siemens zajišťujeme účetní služby pro naše zahraniční pobočky, se kterými jsme denně v kontaktu.
Pracujeme s přijatými i vystavenými fakturami, spravujeme data dodavatelů a odběratelů, provádíme platební běhy a účtujeme bankovní výpisy v našich systémech.Co u nás budete dělat?
zpracovávat přijaté platby v systému SAP
přiřazovat platby k otevřeným položkám
vykonávat další činnosti spojené s účetnictvím odběratelů - změny splatnosti, kontroly, vyrovnávání mezikont, kontrola otevřených položek, přeúčtování
komunikovat se zákazníky a interními odděleními emailem nebo telefonicky na denní bázi
podílet se na měsíčních, čtvrtletních a ročních účetních závěrkáchCo od Vás očekáváme?
uživatelskou znalost MS Office
komunikativní znalost německého jazyka (B1 / B2), angličtina výhodou
zájem o práci v administrativě a účetnictví
pro-zákaznický přístup, dobré komunikační dovednosti, přesnost a pečlivost
zkušenost s účetnictvím v SAP výhodou## Benefits- Notebook- Flexibilní začátek / konec pracovní doby- Stravenky / příspěvek na stravování- Dovolená 5 týdnů- Kafetérie- Firemní školka- Občerstvení na pracovišti