Customer Care Specialist with English
Alza.cz a.s.
Praha
před 1 dnem

Jsme sehraný tým komunikativních lidí, který dokáže odpovědět na ty nejzapeklitější otázky našich zákazníků. Pomáháme jim rychle vyřídit vše ohledně objednávek i reklamací.

Na svou práci jsme náležitě hrdí, protože dokážeme z nespokojeného zákazníka udělat spokojeného . A to jen tak někdo neumí!

I když jsme na telefonu a v mailové schránce jako doma, také spolu rádi vyrazíme mimo kanceláře na pivo nebo fotbal.

Co nás motivuje?

Zákazník a jeho spokojenost je to, co nás pohání kupředu. Díky měření zákaznické spokojenosti máme ihned feedback a můžeme se zlepšovat.

Plusem je možnost přivydělání si bonusovými aktivitami.

Co tě čeká?

Budeš sedět u počítače a pracovat v našem interním systému , kde zjistíš vše o objednávkách a veškerém zboží, které jako Alza prodáváme.

A také o člověku, se kterým telefonuješ. Můžeš mu tedy velmi rychle poradit a udělat ho šťastným.

Některé dny jsou hektické a plné hovorů , dlouhých e-mailů a zádrhelů, které se zdají neřešitelné. My si s nimi však umíme poradit, ale chce to být asertivní, prozákazničtí a neztrácet úsměv na rtech .

Každé nedorozumění, každý problémek a potíž má své řešení.

Pokud si budeš chtít přivydělat, tak můžeš díky doplňkovému prodeji služeb. V rámci adaptačního programu tě o prodeji a službách naučíme první poslední.

Co čekáme od tebe?

Jsi komunikativní a dokážeš udržet emoce na uzdě.

Situace řešíš s pozitivním nábojem a asertivně.

Umíš si vyhledat informace a používat je.

Máš týmového ducha, protože u nás pracujeme jako tým.

Chceš se vzdělávat i nad rámec tvé pozice.

Máš angličtinu na úrovni C1

Zkušenosti ze zákaznického servisu nebo call centra jsou rozhodně výhodou. Nejsou podmínkou!

Co nabízíme : Stravenky.

Stravenky.

Práce na krátký-dlouhý týden, ale i na 8 hodinové směny.

Jazykové kurzy v rámci firmy němčina, angličtina.

Multisport karta, zaměstnanecké nákupy, volné lístky do ZOO a další podobné výhody.

Největší přehled po firmě a aktuálním dění.

Kariérní růst spousta lidí z call centra nyní pracuje na vysokých pozicích ve firmě.

Úvodní intenzivní zaškolení, které ti pomůže se rychle zorientovat ve firmě a dělat svou práci dobře.

Přístup ke školení nejen v rámci call centra, ale i základy marketingu, práce na HR a podobně.

Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost