Specialista reklamačního oddělení (HPP)
Hodinky 365 s.r.o.
Ostrava, Czech Republic
před 2 dny
source : Hitprace

Hledáme specialistu reklamačního oddělení. Možná to zní jako nejproblematičtější práce na světě, ale my naopak věříme, že právě v těchto situacích můžeme zákazníkům nabídnout tu nejlepší pomoc.

A proto hledáme někoho, kdo to vidí stejně a bude s našimi zákazníky hledat ten nejlepší způsob, jak vyřešit i neřešitelné.

Tvým denním chlebem bude řešení reklamací a servisu zboží od našich zákazníků od příjmu až po vyřízení. Budeš komunikovat nejen se zákazníky, ale taky naším hodinářem, autorizovanými servisy a dodavateli.

Reklamace máme spojené s něčím negativním a nepříjemným. Ale naší vizí je tento dojem překonat. Proto se snažíme udělat maximum, aby zákazníci odcházeli spokojeni, i když nastane s hodinkami nějaký problém.

A přesně to bude tvůj úkol.Samozřejmě občas narazíš i na nepříjemné situace, ale věříme, že právě správná komunikace a profesionálním přístup může obrátit i nepříjemné trable v pozitivní zkušenost.

Pokud máš tedy prozákaznický přístup, empatii a stejně jako my věříš, že limity jsou jen v hlavě, jsi přesně ten člověk, který by měl být v našem týmu.

Požadavky(1) Komunikační dovednostiTvé vyjadřovací schopnosti musí být na výborné úrovni, abys dokázal zákazníkům poradit a zodpovědět dotazy.

Musíš jim profesionálně, ale současně lidsky vysvětlit, jaká je například na hodinkách závada, jak bude probíhat celý proces reklamace či opravy, případně se domluvit na postupu, který jim bude nejvíce vyhovovat.

2) Empatie a prozákaznický přístupOpravy či reklamace nikdo z nás neřeší rád. Pro nás je ale důležité, abys zákazníkům naslouchal, dokázal pochopit jejich problém a našel to nejlepší řešení.

Chce to velkou dávku empatie a také individuálního přístupu. Přestože se od tebe očekává pečlivost, profesionální přístup a skvělá znalost legislativy, tvá práce bude hlavně o lidskosti.

Co bude tvá práce?E-mailová a telefonická komunikace se zákazníky a servisyPoradenství, příjem a komplexní vyřízení reklamací a servisuZodpovědnost za výsledky všech částí reklamačního odděleníNa co se u nás můžeš těšit?

Příjemné pracovní prostředí a skvělou partu lidíStravenkový paušálPříspěvek na multisport kartu5 týdnů dovolenéPříležitost profesního i osobního rozvojeMožnost zaparkovat přímo u firmyZákladní parametry nabízené práceNázev pozice : Specialista reklamačního oddělení (HPP)Pracovní vztah : HPPNástup : Ihned nebo dohodouMzda : 35 000 KčMísto výkonu práce : Sirotčí 10, Ostrava - VítkovicePracovní doba : Ranní 7 : 00 15 : 30 / Odpolední 9 : 30 18 : 00 (plný úvazek)Kontaktní osoba : Ing.

Petra Obrusníková, DiS.,vedoucí provozní

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost