FIN/HR administrative assistant
Gemtek.CZ, s.r.o.
Plzeň-město, Plzeň
před 5 hodinami
source : Hitprace

Životopisy v českém i anglickém jazyce zasílat na adresu : l ting yang gemteks.comJaká bude Tvá náplň práce? *zpracování a kontrola docházek zaměstnanců*kontrola přijatých a vystavených faktur, zadávání dat do systému*objednávání a vydávání kancelářských potřeb*objednávání hotelu, taxi*archivace dokumentů*plnění ostatních úkolů přidělených vedoucím pracovníkemCo bys měl / -

a mít?*středoškolské vzdělání s maturitou*dobrá znalost MS Excel*znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni (slovem i písmem)*zaměření na detail, logické uvažování, spolehlivost, zodpovědnost*zkušenosti v oblasti administrativy / financí / personalistiky výhodou*znalost systému Oracle výhodouCo můžeme nabídnout?

  • adekvátní finanční ohodnocení*uplatnění i prohlubování Tvých zkušeností*práci v přátelském kolektivu*zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, stravenky po odpracování půl roku, vitamíny pro dobré zdraví, káva / čaj k dispozici na pracovišti, hrazené jazykové kurzy, vánoční firemní večírek)Po odpracování půl roku - stravenky
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost