Administrativa s němčinou (home office)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Zlínský kraj, Zlín
před 5 dny
source : Inwork.cz

Informace

Aktuálně hledáme šikovné kandidáty (m / ž), kteří se domluví německy a chtějí využít benefitu práce z pohodlí domova.

Jedná se o pozici na zákaznickém servisu, pracovní náplň se vždy liší podle jednotlivých týmů.

Obecně se jedná o :

  • správa dat v interním systému (nahrání / kontrola / úpravy)
  • řešení požadavků kolegů z Německa a Rakouska
  • práce s interním systémem
  • vyřizování telefonátů a emailů v němčině
  • týmové porady
  • Co od vás očekáváme

  • německý jazyk - úroveň B1 / B2 podmínkou (denní využití)
  • anglický jazyk výhodou
  • předchozí zkušenosti z oblasti administrativy / zákaznického servisu
  • schopnost pracovat samostatně
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • Co vám nabízíme

  • 25 dní dovolené
  • stravenky v hodnotě 90,- Kč
  • benefit kartu : 2 000,- Kč / měsíčně
  • home office (až 4x / týdně)
  • firemní mateřskou školku (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
  • multisport kartu
  • flexibilní pracovní dobu
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost