vedoucí samostatného oddělení Kanceláře generálního ředitele
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Praha, Czech Republic
před 18 hodinami
source : Hitprace

kontakt : Agyagosová Martina Bc., e-mail : podatelna uzsvm.cz, místo výkonu : Rašínovo nábřeží č.p. 390 / 42. požadavky na uchazeče : vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu praxe ve vedoucí pozici výhodoupraxe ve státní nebo veřejné správě výhodouprofesionální vystupování, velmi dobré organizační, komunikační a analytické schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, týmová práceznalost práce s PC (MS Office)osvědčení fyzické osoby pro přístup k utajovaným informacím stupně utajení Důvěrné, popř.

ochota podstoupit bezpečnostní řízení za účelem získání tohoto osvědčení bezprostředně po jmenovánístátní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostorutrestní bezúhonnostsplnění podmínek ustanovení 17 odst.

2 a odst. 3 zákona č. 201 / 2002 Sb.splnění podmínek ustanovení 2 zákona č. 451 / 1991 Sb. a lustrační osvědčenípředložení koncepce samostatného oddělení Kanceláře generálního ředitele v rozsahu 5 až 8 normostrancharakteristika pracovního místa : organizuje a koordinuje činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce generálního ředitele vede agendu samostatného oddělení generálního ředitele a zabezpečuje včasnou přípravu podkladů pro jeho jednání koordinuje činnosti při předávání zásadních stanovisek k návrhům koncepčně nových právních předpisů nebo právních úprav existujících předpisů v informačním systému eKLEP (Elektronická knihovna legislativního procesu Úřadu vlády ČR)navrhuje systémová opatření a zajišťuje koordinaci činností Úřadu, včetně spolupráce s ostatními státními institucemi zpracovává komplexní analýzy pro potřeby generálního ředitele na základě informací o činnosti státních institucí i nestátních subjektů Platové zařazení podle nařízení vlády č.

341 / 2017 Sb.Předpokládaný nástup : dohodouMísto výkonu práce : PrahaPracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Nabídky se strukturovaným životopisem (včetně podrobného popisu praxe), koncepcí a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu zasílejte do 7.

srpna 2020, 12hod na adresu elektronické pošty : podatelna uzsvm.cz předmět e-mailu : VŘ VSO Kanceláře generálního ředitelepřípadně na adresu : Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkovýchodbor PersonálníRašínovo nábřeží 390 / 42128 00 Praha 2 V případě, že nebudete vyrozuměni do 30 dnů od data ukončení příjmu přihlášek, nepostupujete do dalšího kola výběrového řízení.

Upozornění : Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí.

Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů nebo prodloužit termín výběrového řízení.Indispoziční volno, pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, stravenky, rekreační zařízení, osobní ohodnocení

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost