Content specialista
Alza.cz a.s.
Praha
před 6 dny

Jsme obsahová redakce české jedničky v e-commerce. Za měsíc popíšeme 8000 nových produktů, vyplníme 100 000 parametrů, zrecenzujeme 40 produktů, roztřídíme a zpracujeme miliony klíčových slov a odehrajeme přes 100 partií stolního fotbálku.

Nejsme sice obchodníci, ale přesto naše práce přináší firmě miliardové obraty. Ani to nám nestačí, a tak společně s našimi ajťáky hledáme cesty, jak pomocí automatizace vytvořit ještě více kvalitního obsahu rychleji a za méně peněz.

Chceš si s námi hrát se slovy, parametry, obrázky a roboty?

Teď do týmu hledáme schopného člověka, který se orientuje v tvorbě obsahu a chce se v tomto směru posouvat dál. Představujeme si někoho, kdo se neutopí v hromadě zadaných úkolů a současně se kritickým okempodívá na zaběhnuté procesy a pravidla a přijde s návrhy, jak co nejrychleji anejefektivněji posunout náš web zase o pár levelů výš. Troufneš si?

Jak jsme si tě vysnili?

  • Už jsi někdy pracoval / a na vytváření webového obsahu a máš povědomí o tom, co je SEO a jak to celé funguje.
  • Dokážeš myslet analyticky, ale i kreativně. Rád / a se učíš nové věci.
  • Když se před tebou otevře Excel, nelekneš se.
  • Dovedeš pracovat v týmu a je na tebe spoleh, nebojíš se strategických rozhodnutí.
  • Když je potřeba, umíš si obhájit a prosadit svůj názor.
  • Nelekneš se, když dostaneš za úkol napsat pár odstavců v češtině bez chyb, a zvládneš dát copywriterovi zpětnou vazbu na psaný text.
  • Významné plus u nás získáš, pokud :

  • Máš představu, co je to analýza klíčových slov a umíš pro ni připravit data.
  • GA pro tebe nejsou jen dvě písmena vedle sebe, už jsi s nimi totiž přišel / a do styku.
  • Domluvíš se anglicky.
  • Co budeš dělat?

  • Nejvíce času věnuješ tvorbě obsahové strategie pro svěřený segment, jejíž implementací budeš přímo ovlivňovat růst obratu daného segmentu.
  • rámci této strategie budeš spravovat obsahovou stránku webového katalogu produktů.
  • Každý týden se budeš účastnit segmentové schůzky, kde se řeší aktuální problematika v daném segmentu.
  • Bez analytiky, reportingu a analýz se při práci ale taky neobejdeš.
  • Když budeš chtít, dostaneš možnost přímo spolupracovat s nejvlivnějšími značkami na trhu (např. Samsung, Philips nebo Miele) a pracovat exkluzivně na jejich contentu.
  • A k tomu všemu dostaneš k ruce tým zkušených externích copywriterů.
  • Nejčastěji budeš spolupracovat s kolegy v obsahové redakci a nákupčími.
  • A proč bys do toho měl / a jít?

  • Je to skvělá příležitost se přímo podílet na rozvoji obsahu u největšího e-shopu v ČR.
  • Firemní kultura je absolutně neformální, navíc tu vždycky vyslyšíme Tvůj názor a nové nápady budou vítány.
  • Máme propracovaný interní systém vzdělávání a podporujeme i externí kurzy, protože mít přehled a nestagnovat je důležité.
  • Poznáš tu spoustu inspirativních a nadšených lidí, které rád / a potkáš i po práci.
  • Možnost pracovně vyrůst tady není otázkou mnoha let, jde to daleko rychleji.
  • Máme kanceláře s živými stromy, fotbálkem, solnou jeskyní, posilovnou, hodně z nás tu jezdí na gyroboardu a meetingy probíhají hlavně v kavárně.
  • Jak bude vypadat výběrové řízení?

    Po reakci vám pošleme ještě více informací První kolo je úkolna doma Setkání s HR a manažerem nad úkolem Druhé kolo sHR a manažerem Pokud vše klapne, pošleme nabídku Vždy dostanete feedback

    Na pozici Content specialista v průběhu výběrového řízení potkáte

    Vedle hledání nových tváří do oddělení marketingu se starám o FB stránky We Are Alza a dodávám obsah na náš LinkedIn. Mimo výběrová řízení se potkáme na Marketing festivalu a dalších konferencích.

    Mám ráda fotografování a kinder vajíčka.Jsem klidnou silou našeho Vendor Content Týmu. Přehnané projevy emocí ode mě nečekejte.

    Spíše se nad věcmi rád v klidu zamyslím a pak navrhnu řešení. Razím přístup, že každý problém má řešení a je to vždy o ochotě řešení hledat.

    Do našeho týmu zapadnou lidé, kteří se chtějí neustále učit a posouvat dál, nebojí se zodpovědnosti a jsou schopni samostatné práce.

    Jsem klidnou silou našeho Vendor Content Týmu. Přehnané projevy emocí ode mě nečekejte. Spíše se nad věcmi rád v klidu zamyslím a pak navrhnu řešení.

    Razím přístup, že každý problém má řešení a je to vždy o ochotě řešení hledat. Do našeho týmu zapadnou lidé, kteří se chtějí neustále učit a posouvat dál, nebojí se zodpovědnosti a jsou schopni samostatné práce.

    Hall office parkU Pergamenky 2Praha 17000

    Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost