ASISTENT/ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Annonce
Břeclav, CZ
před 4 dny
  • životopis zaslat : . Tel. sjednávání termínů schůzek pro naše obchodní zástupce, komunikace se zákazníky a obchodníky, zpracování objednávek, vyřizování pohledávek a reklamací, administrativa.
  • Min. vyučen, vhodné pro OZP, znalost MS Office, samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost. Možnost sjednat i zkrácený úvazek na hod.

    nástup dle dohody. Místo výkonu práce : Břeclav

    Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost