Administrativní pracovník na skladě (m/ž)
Lidl Česka republika v.o.s.
Cerhovice, CZ
před 6 dny

Lidl je úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh společnost Lidl vstoupila v roce 2003 a od té doby otevřela 238 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci.

současnosti ve společnosti Lidl pracuje více než 10 500 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Vaše úkoly a pracovní náplň

  • zpracování dokumentů při příjmu zboží
  • zpracování vykládek na příjmu zboží
  • zpracování objednávek z prodejen
  • komunikace s řidiči a prodejnami
  • koordinace kompletace zboží
  • účtování zboží
  • analýza a kontrola dat v účetních a skladových programech
  • komunikace s ostatními odděleními na skladě
  • Váš profil

  • min. SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
  • ochotu učit se novým věcem, časovou flexibilitu
  • organizační a komunikační schopnosti
  • odolnost vůči stresu
  • spolehlivost, samostatnost a pečlivost
  • znalost MS Office; účetní programy výhodou
  • Nabízíme

  • od prvního dne od nás získáte smlouvu na dobu neurčitou s pevně danými nárůsty mzdy (nástupní mzda 21 000 Kč, po 1. roce 23 250 Kč, po 2. roce 25 500 Kč)
  • stravenky v hodnotě 80 Kč
  • zajímavé zaměstnání v úspěšné nadnárodní společnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • všechno, co budete ke své práci potřebovat, Vás naučíme
  • jednáme fér - díky elektronické evidenci docházky žádná Vaše odpracovaná minuta nezůstane bez odměny
  • práce na 30 hod / týdně
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost