Customer Service Representative
ASSA ABLOY
Rychnov nad Kněžnou, Czechia
před 4 dny

Co u nás budete dělat?

  • Zajišťovat kompletní tok zákaznické objednávky od jejího přijetí, do okamžiku její expedice, fakturace a s tímto procesem spojených administrativních úkonů.
  • Zákaznicky orientovaná komunikace e-mailem i telefonicky směrem k zákazníkům vč. interních zákazníků a výroby (priorizace zakázek dle požadavků).

  • denní komunikace se zákazníky
  • příjem a zpracování objednávek od zákazníků
  • koordinace výrobních a dodacích termínů
  • zadávání požadavků do výroby a spolupráce na technické specifikaci objednávek
  • koordinace kvalitativních reklamací
  • Co by vám nemělo chybět?

  • SŠ vzdělání (ekonomického zaměření výhodou)
  • pokročilá znalost AJ (aktivně slovem i písmem)
  • pokročilá znalost práce na PC (MS Office)
  • řidičský průkaz sk. B
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • flexibilita, samostatnost a odolnost vůči stresu
  • Co vám nabízíme?

  • možnost profesního růstu
  • 5 týdnů dovolené, dva dny Sick day
  • roční bonus
  • 13. mzdu
  • dotované stravování a jídelnu s doplňkovým prodejem
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • docházkový bonus
  • program benefitů Cafeterie
  • Máte zájem o tuto pracovní nabídku?

    Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost