Office manager
Randstad HR Solutions s.r.o.
Praha, Česká republika
před 3 dny

Jste aktivní a zodpovědná? Máte ráda administrativu, operativu, ale zároveň Vás těší dělat i nevšední úkoly?

Potřebujete zkrácený úvazek? Nevadí Vám práce na IČ?

Pak jste ideální kandidát / ka pro našeho klienta, malou finanční společnost v centru Prahy.

co bude náplní Vaší práce?

  • Spolupráce s managementem společnosti
  • Zajištění servisu pro návštěvy a hosty
  • Komplexní správa a koordinace provozní agendy
  • Příprava a tvorba reportů dle požadavků vedení společnosti
  • Personální agenda v rámci firmy
  • Evidence a archivace dokumentů
  • co vám nabídneme

  • Zázemí stabilní společnosti
  • Motivující ohodnocení
  • Kariérní a osobní rozvoj
  • Flexibiliní pracovní dobu
  • Možnost zkráceného úvazku
  • Spolupráci na IČ
  • jak se přihlásit

    Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.

    Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.

    Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

    Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz .

    co od vás očekáváme

  • SŠ / VŠ ekomonického směru
  • Minimálně 2 roky zkušeností na obdobné pozici
  • Angličtina na komunikativní úrovni
  • Pečlivost, komunikativnost
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost