Senior Support Engineer
Ariba Czech s.r.o.
Praha-Stodůlky, CZ
před 7 dny
source : Easy-prace.cz

Pracovník zákaznického servisu - Support Engineer Požadavky : o Plynulá znalost anglického jazyka o Znalost softwarových aplikací, znalost produktů SAP Ariba o Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu z nadnárodní společnosti (oblast IT) minimálně 5 let o Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu) o Dobré interpersonální dovednosti o Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu o Bakalářské vzdělání technického směru Znalost / zkušenost s alespoň 2 kategoriemi : o Zkušenost s databázema Oracle, DB2 anebo Microsoft SQL Server.

o Zkušenost s WebLogic / WebSphere. o Znalost objektovo orientované programovacích jazyků (Java, C++, ...) o Znalost HTML a XML (JavaScript a css) Zam.

výhody stravenky, Cafeteria, sickdays, plně hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-

ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání

Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost