Operátor Service Desku
Státní zemědělský intervenční fond
Praha
před 20 dny

Náplň práce

Operátor infolinky a helpdesku (1. úroveň) přijímá, administruje emailové a telefonické dotazy. Zajišťuje odpovědi na dotazy podle metodiky, nebo předává dotazy odborným metodikům, následně odpovědi posílá tazatelům.

Studuje nová metodické pokyny a pravidla týkajících se činnosti SZIF a s tím souvisejících dotazů. Administruje helpdeskové požadavky v systému, řeší drobné uživatelské problémy.

Zpracovává statistické přehledy.

Požadujeme

  • SŠ vzdělání s maturitou- přehled v oblasti ICT- uživatelská znalost práce na PC, znalost OS MS Windows 7 a 10, znalost kancelářských aplikací MS Office-
  • týmová spolupráce, flexibilita, samostatnost, komunikační schopnosti

    Nabízíme

  • systemizovaná platová třída 9., zařazení podle nařízení vlády č. 341 / 2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů- pracovní poměr na dobu neurčitou -
  • 25 dní dovolené + 5 dní zdravotního volna navíc - stravenky v hodnotě 100 Kč / odpracovaný den - pružná pracovní doba - přátelský a inspirativní tým odborníků-

    možnost profesního růstu (osobní vzdělávání pomocí individuálních vzdělávacích programů)- stabilitu zaměstnání- mobilní telefon s neomezeným voláním a SMS včetně 1,5 GB internetu

    Požádat
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost