Vedoucí týmu servisního oddělení - Team Leader Ostrava
Call centrum - Ostrava
Ostrava
před 1 dnem
source : jobsik
  • řízení lidí a organizace jejich práce na svěřeném úseku oddělení oprav- podpora bezproblémového procesu oprav- pravidelný reporting- účast na pracovních poradách- kontrola dodržování interních pravidel a směrnic- vedení docházky podřízených v docházkovém systému, schvalování jejich dovolených, kontrola absence- kontrola naplňování firemních cílů - práci v čistém a klimatizovaném prostředí- docházkový bonus 1.
  • 500 Kč- příspěvek na dopravu 500- 1.500 Kč- vzdělávací kurzy a školení- záv

    Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost