Asistent/Asistentka
Ekoselect a.s.
Chomutov, Czech Republic
před 4 dny
source : Hitprace

případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na e-mail : proserova ekoselect.czNáplň práce - vyřizování korespondence, zajištění chodu kanceláře ředitelky a majitelů společnosti, evidence přijatých faktur, kontrola splatnosti přijatých faktur, vedení pokladny, komunikace s pojišťovnami a úřadyPožadujeme - komunikativnost, pečlivost, pružnost, samostatnost, odolnost vůči stresu, organizační schopnosti, znalost MS office, základní komunikace v německém nebo anglickém jazyce, řidičský průkaz sk.

B, výhodou zkušenost z administrativní nebo asistentské pozice Nabízíme - stravenky v hodnotě 150 kč, osobní ohodnocení, prémie, příspěvek na dopravu, bonus za splněnou docházku, 13.

platPracovní poměr je na dobu určitou po dobu mateřské dovolené.

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost