Nabízíme práci na HPP, DPP či brigádu, systém podnikových benefitů. zaměstnanecké slevy, práce po-pá.Práce ve skladovém systému, administrativní činnost spojená s chodem skladu uzenin v sídle firmy.
Požadujeme znalost MS Office, práce ve skladovém systému, pečlivost, loajalitu, vysoké pracovní nasazení.

Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.


Nabízíme práci na HPP, DPP či brigádu, systém podnikových benefitů. zaměstnanecké slevy, práce po pá.Práce ve skladovém systému, administrativní činnost spojená s chodem skladu...

Popis společnostiSpolečnost Bosch Termotechnika je synonymem kvality a inovací v oblasti tepelné techniky. Se závodem v Krnově a sídlem v Praze jsme součástí mezinárodního celku Bo...


Hledáme vhodného kandidáta na pozici Finanční a administrativní pracovník ce.Náplň práce. účetní servis. evidence došlých faktur a vydaných faktur, řešení zápočtů...

Popis. vytváří a kontroluje výrobní dokumentace kontroluje kvalitu vyráběných dílů řídí reklamační proces se zákazníkem formou 8D reportů přijímá nápravná opatření z neshod a preve...

Kuchyněk Společnost Simacek Facility CZ patří k významným poskytovatelům komplexních facility služeb v České republice.Staňte se součástí společnosti jako PRACOVNICE K ÚKLIDU...

Profil společnosti Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je Výzkumný ústav zemědělské techniky, v.v.i.Náplň práce. samostatné vedení chemických a fyzikálních roz...

Do našeho týmu na provozně. personální centrálu v Jihlavě hledáme novou kolegyni kolegu. Požadujeme. dobrou znalost práce na PC. MS Office, zodpovědnost, pečlivost, přesnost, logic...

Hlavní činností bude práce pro centrální nákup, administrativní a organizační podpora technického úseku. ČEMU SE BUDETE VĚNOVAT?. Samostatné zajišťování nákupu...

Skvělý tým plný profesionálů a věříme, že se stanete jedním z nás na dobré projekty (administrativní budovy, nemocnice, kulturní a sportovní budovy, průmyslové areály, bytové...

Náplň práce. každodenní kontakt s klienty společnosti osobně i po telefonu. administrativní podpora obchodního oddělení. kontrola objednávek. práce s interním PC systémem...

Komunikativní AJ, výhodou i NJ. dobré komunikační dovednosti, administrativní zdatnost. zkušenosti z obchodního oddělení, nejlépe v technicky...

Stravenky v hodnotě 100 Kč. vyplácení průběžných týdenních záloh. pracoviště v nově otevřeném skladu uvnitř Prahy. kompletní vyřízení administrativní agendy s pojišťovnou...

Dne v měsíci. a další výhody, se kterými Vás rádi seznámímeFiremní benefity. Bonusy prémie. Dovolená 5 týdnů. SŠ vzdělání. Praxi ve skladu na administrativní pozici...

Brigádně mzda 100 Kč hod. (a případné osobní ohodnocení, až 120 Kč hod.). vyplácení průběžných týdenních záloh. kompletní vyřízení administrativní agendy s pojišťovnou...

Náplní Vaší práce bude. Realizace výběrových řízení a organizace testování kandidátů u klienta. Organizační a administrativní zabezpečení nástupů nových zaměstnanců...

Mzda Kč 102,. hod. zaškolení uniforma dlouhodobá spolupráceDo administrativní budovy Ministerstva zdravotnictví na Palackého náměstí přijmeme nové kolegy. Směnný provoz, denní...

Centrála Praha 6. Vypich, Bělohorská 203. Staňte se součástí velké firmy, která nabízí nepřeberné množství kariérních možností v širokém spektru oborů. Vaše role u nás příprava a a...

Pracovat v DHL znamená mít jistotu stabilního příjmu a být součástí mezinárodní logistické společnosti ..Milujete administrativu a baví vás komunikace s okolím?chcete kolem sebe po...

Hlavním posláním. administrativní podpory. je starat se o zboží ve skladu, aby včas a v pořádku... Na pozici. Administrativní podpory skladu. budeš zajišťovat. práci u počítače. 50. pracovní...

Finanční a administrativní pracovnice Pro našeho klienta, společnost, která je významným... administrativní pracovník, asistent asistentka, fakturantka, odborný asistent, účetní Pracovní...