Vaší náplní práce bude : Odpovědnost za procesování a řešení požadavků klientů v oblasti podpory ITPříjem požadavků a jejich zpracování dle nastavených procesů v tiketovacím nástroji (ServiceNow)Řešení technických problémů přes nástroje vzdálené podporyInstalace a konfigurace systémového a programového vybaveníZpracování požadavků dle definovaných SLAŘízení životního cyklu incidentů, eskalaceTvorba dokumentace, práce na IT projektechPožadujeme : Co od vás očekáváme : SŠ vzděláníMít praxi v oboru IT minimálně 2 rokyRozumíte si s počítači (obecný technický přehled v IT technologiích a základy sítí)Znát produkty Microsoft Windows Server, Workstation, Active Directory, Office365Orientovat se v HW (sítě, koncové stanice, tiskárny, servery)Umět se rychle zorientovat v problému a navrhnout / aplikovat řešeníNadšený / á pro IT a ochotu dále se vzdělávatSchopnost rychlé orientace v problémuVýhodou vám bude : Praxe na obdobné poziciAdministrace operačního systému WindowsMicrosoft certifikaceOrientace v reportovacích a tiketovacích nástrojích (ServiceNow)Nabízíme : Co vám můžeme nabídnout : Důkladné zaškolení (co neumíte, naučíme)Moderní pracovní prostředí V Parku na ChodověZajímavou práci v zázemí mezinárodní společnostiMožnost občasné práce z domovaMožnost volby pracovat na IČO nebo pracovní smlouvuCenné pracovní zkušenosti a možnost rozvoje v oblasti ITZaměstnanecké benefity např.
5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna (Sick days), stravenkový paušál, Multisport karta, benefit SIM karet, kurzy AJ, příspěvek na penzijní pojištění, příspěvek na dopravu a dalšíVzdělání : SŠ s maturitou, Vyšší odbornéTyp pracovního poměru : Plný úvazek