Technická zákaznická podpora - level 1
NSC Global s.r.o.
Brno
před 2 dny
source : Hitprace

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailemUchazeč musí ovládat anglický jazyk alepsoň na úrovni B2Výhodou : certifikát CISCO CCNA - případně odpovídající zkušenosti s technickou podporou v délce trvání alespoň 1 rokuzkušenosti se zákaznickou podporou v délce trvání alespoň 1 rokuzákladní znalosti o Windows, Unix, a ticketovacím systému, jako například Remedyzkušenosti se zákaznickým servisem Zaměstnanecké výhody : dovolená navíc, stravenkySouhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost