Administrativní pracovník- pomocný skladník
PIEROT s.r.o.
Praha, Czech Republic
před 4 dny
source : Hitprace

Kontaktsulcova.eliska pierot.bizUpřesňující informace : - Administrativní podporu nakladatelství pod vedením Office Managera- Vystavování, kontrola správnosti a zápis faktur do systému Helios a dodacích listů - Vyskladňování, evidence a příjem objednávek- Administrativní zpracování hlášení call centra a vystavení příslušných podkladů (protokolů, štítků přepravce, převodek apod.

včetně jejich následné evidence a reportů- Telefonický a e-mailový kontakt se zákazníky, odběrateli, dodavateli apod.- Práce ve skladu a pomocné operátorské práce, zajištění plynulého toku materiálu a výrobků dle požadavků, příjem materiálu a výrobků dle dodacích listů, expedice dle požadavků Zaměst.

výhody : 3 dny sick days, firemní volno, pravidelné bonusy

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost