Koordinátor / administrátor pro daňový tým
Ernst & Young Global Limited
Czech Republic
před 4 dny

Pro naši pražskou kancelář hledáme nové posily do týmu poskytujícího administrativní a koordinační podporu pro daňové oddělení.

Vaše práce bude zahrnovat přípravu interních dokumentů, práci s tabulkami a interními databázemi, podporu při přípravě a podání daňových přiznání, koordinaci plných mocí, koordinaci smluv, komunikaci s klienty a různými úřady apod.

Koho hledáme :

Hledáme sympatické a pozitivní nové kolegy, kteří chtějí pracovat ve výborném týmu, umějí komunikovat a rádi se učí novým věcem.

Požadujeme :

Ukončené SŠ vzdělání s maturitou

Plynulou znalost českého / slovenského jazyka

Komunikativní znalost anglického jazyka

Schopnost dodržovat termíny

Klientský přístup

Přesnost, zaměření na detail

Nabízíme :

Příležitost pracovat v renomované společnosti v moderních kancelářích v centru Prahy

Přátelský pracovní kolektiv

Komplexní zaškolení

Práci s moderními technologiemi (např. paperless office)

Zaměstnanecké benefity v hodnotě 27.000 Kč ročně, které čerpáte podle osobních preferencí (permanentky do fitness center, vstupenky do kin a divadel, jazykové kurzy, zážitkové aktivity, zdravotní péče, wellness, penzijní připojištění, stravenky a mnoho dalších)

Životní pojištění

Týmové aktivity organizované firmou (teambuilding, vánoční večírek, letní párty, sportovní soutěže a další)

Nástup : Ihned / dohodou

Ihned / dohodou

Pracovní smlouva na dobu neurčitou

Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost