Staff Associate, Customer Relations
AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o.
Brno, CZ
před 2 dny
source : Easy-prace.cz

První kontakt e-mailemPožadované dovednosti : -Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem-Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí-Uživatelské znalosti Win OS, MS Office-Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru-Vysoká úroveň komunikačních dovedností-Prozákaznický přístup-Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost-Uchazeči musí úspěšně projít technickým testem, anglickým testem a ústním pohovorem během výběrového řízeníVýhodou : certifikáty v oblasti IT (ECDL, CCNA, Microsoft Applications certification, .

  • Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost