Administrativní výpomoc v oddělení kvality
Lidl Česka republika v.o.s.
Praha, CZ
před 6 dny

Lidl je úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh společnost Lidl vstoupila v roce 2003 a od té doby otevřela 236 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci.

současnosti ve společnosti Lidl pracuje více než 9000 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Vaše úkoly a pracovní náplň

  • administrativní podpora kolegů v oddělení
  • samostatná činnost v podpoře našeho zákaznického servisu
  • začlenění do týmu našeho oddělení kvality
  • Váš profil

  • ukončené SŠ vzdělání
  • dobrá znalost práce na PC a MS Office (Excel, Word)
  • znalost německého nebo anglického jazyka
  • komunikativnost a organizační schopnosti
  • pečlivost a samostatnost
  • mít radost, když se kolem Vás stále něco děje
  • Nabízíme

  • spolupráci formou Dohody o provedení práce
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • rozmanitou práci v dynamickém prostředí
  • nástup možný ihned nebo dohodou
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost