Asistent/ka
Pražská teplárenská a.s.
Praha, Czech Republic
před 2 dny
source : Hitprace

Co od vás očekáváme?

  • komplexní zajištění administrativních a organizačních činností pro obchodního ředitele a obchodní úsek
  • přípravu podkladů pro jednání, zápisy z porad
  • zpracování docházky
  • správu dokumentace obchodního úseku
  • zpracování korespondence, evidenci a likvidaci faktur
  • úzkou spolupráci s manažerem PR na realizaci propagace a reklamy společnosti
  • organizování akcí pro zákazníky a partnery
  • práci v informačním systému SAP
  • Předpokladem pro rychlé zaškolení je :

  • praxe v administrativě
  • SŠ vzdělání (zaměření na reklamu a komunikaci výhodou)
  • velmi dobrá znalost Word, Excel, PowerPoint, výhodou je znalost SAP
  • výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Nabízíme vám :

  • pestrou práci v příjemném a přátelském obchodním týmu významné energetické společnosti
  • pružnou pracovní dobu 37,5 hod. týdně, tj. 7,5 hod. denně
  • 8 dnů dovolené navíc, tj. 28 dnů celkem
  • benefity dle vlastní volby (systém cafeterie) - lze čerpat na pojištění, sport, cestování, kulturu a péči o zdraví; při převodu na pojištění je to 27 600 Kč ročně
  • stravenky v hodnotě 100 Kč (s firemní dotací 69 Kč)
  • kartu MultiSport
  • nadstandardní péči o zdraví zaměstnanců a jejich blízkých v rámci programu Veolia Health Care a očkování proti vybraným nemocem
  • výhodou je i pracoviště v oddělené kanceláři Praze Holešovicích s možností parkování
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost