Specialista/Specialistka zákaznického centra noční směny
Alza.cz a.s.
Třinec
před 1 dnem

Naše týmy v Třinci, Praze, Ostravě a Komárně denně komunikují s desítkami zákazníků na příchozí lince a snaží se jim zodpovědět každý dotaz.

Hledáme operátory a operátorky Call centra, se kterými společně vytvoříme ten nejlepší zákaznický servis v Česku, a to i v noci.

Naše Call jede 24 / 7.

Proč si to u nás zamiluješ?

  • Protože nejdřív budeš pracovat v krásných kancelářích v Třinci, poté z pohodlí domova.
  • Vyděláš si až 24.000 Kč, ale nemáme zde strop, vše se odvíjí od Tvého výkonu + příplatky za noční.
  • Ke každému přistupujeme individuálně už během adaptace. Nemusíš se bát, projdeš detailním zaškolením a k ruce Ti bude i zkušený kolega.
  • Alze na jedné pozici dlouho nezůstáváme. Call centrum je skvělým odrazovým můstkem k dalšímu kariérnímu růstu.
  • Máme super benefity jako jsou - zaměstnanecké slevy, stravenky, jazykové kurzy, nebo třeba Multisport karta.
  • Pro dynamické prostředí. Alza.cz se neustále mění, roste a s tím jsou spojené procesy a přesahy, které během působení s námi nasbíráš.
  • Pro stabilitu. I přes všechno světové dění máme obraty a práce je tu víc než dost, fakt : ).
  • Co všechno budeš mít pod palcem?

  • Pracovat v režimu krátký-dlouhý týden. Tzn. 12 hodinové směny.
  • Odbavovat příchozí hovory od našich zákazníků, týkající se dotazů na objednávky, reklamace, dostupnost zboží apod.
  • Komunikovat se zákazníky primárně písemně.
  • Ověřovat některé informace na jiných odděleních v rámci Alzy.
  • Jestli jsi duchem obchodník, můžeš zákazníkům nabídnout doplňkovou službu nebo zboží.
  • Čeho si na Tobě budeme cenit?

  • Máš zkušenosti ze zákaznického servisu či call centra.
  • Rád / a komunikuješ s lidmi a nebojíš se zvednout telefon.
  • Práce na počítači Ti není cizí, umíš vyhledávat informace na internetu.
  • Máš technické povědomí - dokážeš zběžně poradit zákazníkovi s výběrem zboží, např. smartphonu.
  • Rád / a se učíš novým věcem a posouváš své znalosti dopředu.
  • Trpělivosti a vstřícnosti. Je důležité myslet na to, že všichni občas máme "své dny" a pokud Ti volá zákazník a je ve špatném rozpoložení, spoléhá na to, že jsme profíci.
  • Češtiny / slovenštiny na více než výborné úrovni, jak v mluvené, tak psané podobě.
  • Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?

  • Jako první se Ti ozve náš HR specialista po telefonu.
  • Následně po vzájemné domluvě si tě pozveme na osobní pohovor.
  • případě dotazů piš nikola.vavrosova alza.cz.
  • Na pozici Specialista / Specialistka zákaznického centra Třinec - noční směny v průběhu výběrového řízení potkáte

    Na palubu Alzy jsem naskočila v roce 2021. Starám se o nábor, ale i o naše zaměstnance. Na Alze je top její dynamické a velice přátelské prostředí a možnost se neustále posouvat kupředu.

    Zaujala Tě nějaká pozice, tak neváhej a ozvi se nám! Už včera bylo pozdě. : )Mé první dny v Alze jsem zahájil začátkem roku 2020 a musím se přiznat, že pro mě bylo velkým překvapením, když jsem začal prostředí společnosti a našeho call centra v Třinci poznávat.

    Každý den je úplně jiný a je báječné pozorovat, jak se věci vyvíjejí a mění každý den, každou hodinu a někdy jde i o minuty.

    U nás se určitě nudit nebudeš ani ty! Společně s mými teamleadry se staráme o to, ať jsou spokojeni naši zákazníci, také naší operátoři a samozřejmě i celá společnost.

    Těším se na vás!Třinec1. máje 500Třinec 73961

    Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost