Mezinárodní pracovník technické podpory/ International technical support agent
KompiTech s.r.o.
Praha
před 4 dny
source : Hitprace

Místo výkonu práce : Thámova 137 / 16, Karlín, 18600, PrahaKontaktní osoba : Halotă Alena, e-mail : jobs kompitech.com UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE : Hledáme motivované technické nadšence, aby se připojiil k našemu mezinárodnímu týmu v Praze jako Pracovník technické podpory.

Budujeme nové oddělení s podporou našich klientů na globální úrovni. Náplň práce - Vzdálená podpora pro globální klienty zahrnující desktop systémy, software, telekomunikaci a síťová připojení.

  • Řešení technických incidentů na dálku přes telefon nebo email- Řešení problémů a aktualizace systému podle SLA- Podpora uživatel a poradenství v oblastí technických incidentů a dotazů- Aktualizace dokumentace (kontakty, dodavatelé, technické informace a procesy) Požadované dovednosti- Zkušenosti se vzdálenou technickou podporou nebo zákaznickým servisem- Plynulá angličtina je nutností- Nezávislost a proaktivní přístup- Dobré komunikační schopnosti Nabízíme- Mezinárodní a přátelské pracovní prostředí- 25 dní dovolené, stravenky, karta Multisport, firemní akce- Lokalita : Praha - Karlín (vedle stanice metra Křižíkova)- Typ úvazku : na plný úvazek (ne dálkově) Our Blockchain solutions include healthcare customer consignment inventory and a global IT Service Management Platform with an ecosystem of local IT Providers delivering IT Services to customers in any country or region.
  • We are looking for motivated technical enthusiasts to join our international team in Prague as a Technical Support Agent.

    We are building a new department supporting our clients globally. Responsibilities - Remote Level 1 support for KompiTech global clients including desktop systems, software, workstations, telecommunication and network connectivity- Remote technical incidents management via phone and email- Incident troubleshooting and updating via ticketing management system according to SLAs- Provide users with advice and guidance on technical incidents and queries- Update client documentation (contacts, suppliers, technical info & processes) Required skills- Experience in remote technical support or in customer service- Fluent English is a must- Independence and proactive approach- Great communication skills We offer- International non-corporate, supportive and friendly working environment- 25 days of vacation, meal vouchers, Multisport card, company events, cafeteria- Location : Prague - Karlín (next to Křižíkova metro station)- Employment type : Full-time (no remote)

    Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost