Specialista/ka klientských služeb – prevence podvodů pl. karet
Komerční Banka
Czech Republic
před 5 dny

Environment

Hledáme kolegu / kolegyni do týmu Prevence podvodů v rámci odboru Karetní služeb.

Mission

  • Monitoring transakcí platebními kartami KB
  • Analýza a vyšetřovaní podvodných kauz
  • Spolupráce s policií, státními zástupci, útvarem exekuce a ostatními bankami
  • Nastavování parametrů monitoringu transakcí
  • Telefonická, písemná a mailová komunikace s klienty a pracovníky KB
  • SŠ vzdělání
  • Dobré analytické schopnosti
  • Anglický jazyk alespoň úrovně B2
  • Jasný, srozumitelný a příjemný mluvený projev
  • Proaktivní přístup k řešení problémů
  • Otevřenost novým přístupům a ochota učit se
  • Dobrá uživatelská znalost PC, zjm. MS Excel
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost