HR Generalist
Corby
Prague
před 6 dny

HLAVNÍ CÍLE POZICE :

  • Zajišťovat administrativu útvaru řízení lidských zdrojů.
  • Zpracovávat podklady pro mzdovou agendu.
  • Připravovat statistiky a reporty pro interní a externí účely.
  • Poskytovat personální servis zaměstnancům společnosti v oblasti onboardingu a HR legislativy.
  • POPIS POZICE :

  • Vést a aktualizovat osobní složky zaměstnanců a evidenci osobních dat v HRIS v plném rozsahu.
  • Spolupracovat s externí společností na zpracování mezd a ročního zúčtování daně zaměstnanců v rozsahu organizace, přípravy, výměny a kontroly dat.
  • Zajišťovat vstupní proceduru pro nové zaměstnance (vypracování pracovně-právních dokumentů, příprava pracoviště ve spolupráci s manažerem a ostatními odpovědnými kolegy, nástupní formality, seznámení s interními předpisy, proškolení na BOZP a PO, zajištění všech náležitostí ve spojení s ostatními odděleními, podpora manažerů při onboardingovém procesu, příprava uvítacího balíčku).
  • Zajišťovat výstupní proceduru pro zaměstnance (pracovně právní dokumenty, výstupní formality, vypořádání závazků zaměstnance).
  • Předávat personální informace do společnosti / ostatních oddělení / vedoucím pracovníkům (o nástupu, výstupu, změně funkce, aj.)
  • Zabezpečovat HR servis a poradenství v oblasti lidských zdrojů (včetně technické podpory pro systém OKBase).
  • Vést agendu závodní preventivní péče a komplexní zdravotní péče pro management společnosti.
  • Zastřešovat agendu nároků a čerpání firemních benefitů a výhod plynoucích ze sociálního fondu.
  • Zpracovávat statistiky a reporty pro interní i skupinové účely, včetně reportů pro externí organizace a státní orgány.
  • Připravovat vstupní data pro průzkumy odměňování, kterých se společnost účastní a zpracovávat výstupy z těchto průzkumů.
  • Spolupracovat s poskytovatelem HRIS na nastavování potřebných výstupů z personálního systému.
  • Spravovat aktuální řídicí dokumentaci ve svěřených oblastech.
  • Navrhovat změny procedur a postupů.
  • Zabezpečovat správu a aktualizaci popisů pracovních pozic.
  • Kontrolovat dodržování zákonných norem v oblasti pracovního práva a interních předpisů.
  • Podílet se na projektech útvaru řízení lidských zdrojů.
  • Řídit se vnitřními předpisy společnosti a pokyny nadřízeného.
  • Jednat v souladu s hodnotami Pernod Ricard a svým chováním vytvářet příklad chování ostatním zaměstnancům.
  • POŽADAVKY NA PRACOVNÍ POZICI :

  • Znalost MS Office
  • Znalost anglického jazyka
  • Orientace na zákazníka
  • Velmi dobré komunikační dovednosti
  • Empatie
  • Analytické myšlení
  • Důslednost a smysl pro detail
  • Plánování a stanovování priorit
  • Schopnost týmové práce
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost