Junior účetní
KLB Group s.r.o.
Praha-Lysolaje, CZ
před 1 dnem
source : Easy-prace.cz

Místo výkonu rpáce : PrahaPrvotní použijte odpovědní formulářProfil-Bakalářský titul v oblasti financí / účetnictví-2 roky nebo více praxe v oblasti účetnictví-Pracovní zkušenosti v rámci firmy s účetními knihami, účty pohledávek a splátek, soupisy majetku, výdaji a daněmi-Ovládání ERP systémů a kancelářského softwaru (PowerPoint, Excel atd.

Zkušenost z center sdílených služeb představuje plus-Angličtina pokročilý-Znalost němčiny a maďarštiny je výhodouSpolečnostKLB Group se specializuje na realizaci projektů v soukromém a veřejném sektoru.

U každého projektu zaručuje KLB Group jeho dotažení až do konce tím, že nabízí ideální kombinaci poradenství, řízení a vlastního provedení : poradenství znamená dělat správné kroky, řízení znamená dělat je dobře a provedení znamená dělat je kompletně.

KLB Group přináší veškeré potřebné know-how, včetně lidských zdrojů, jako jsou inženýři, nákupčí, účetní atd.KLB Group má v Evropě, Americe, Africe a Asii přes 700 zaměstnanců a aktivně působí po celém světě.

Popis poziceHledáme účetního, který bude pomáhat našemu klientovi během realizační fáze projektu Centra sdílených finančních služeb (Finance Shared Services Center - SSC).

K jeho úkolům bude patřit dohled nad jednotlivými pracovníky účetních oddělení a zpracování účetních podkladů (hlavní účetní kniha, účty splátek, účty pohledávek atd.

Splátky : - Zpracování faktur prodejců : kontrola správnosti faktur, porovnání faktur s příjemkami, kontrola sazeb a podmínek uvedených na objednávkách, výpočty, získávání souhlasu s platbami a udržování účtů prodejců.

  • Kontrola, zda úhrady faktur odpovídají dohodnuté splatnosti, a ve spolupráci s prodejci nebo interními zainteresovanými subjekty zjišťovat, zda jsou případně nutné dodatečné údaje, a to včetně u faktur v rámci společnosti.
  • Ověřování řádného provedení transakcí každodenní kontrolou neuhrazených příjmových dokladů a přehledů nevyrovnaných faktur.
  • Sladění účtů a účetní závěrky.- Přímá práce s nákupčími, dodavatelským řetězcem a / nebo prodejci při řešení nesrovnalostí.
  • Používání, odesílání a hrazení nahromaděných výdajů, zálohových účtů a záloh placených dodavatelům.- Zpracovávání výdajů zaměstnanců a výpomoc při zpracování podkladů k pracovním výdajům.
  • Pohledávky : - Vedení záznamů a inkas od klientů.- Vyhledávání a řešení nesrovnalostí v platbách.- Vypracování přehledů o splatnosti a přehledů faktur s prošlou splatností.

  • Sledování neuhrazených položek v účtech klientů, položek s opožděnou úhradou a jiných nesrovnalostí.- Zjišťování potřeby přijmout opatření na vymáhání pohledávek a dávat podnět k jejich vymáhání (první úroveň).
  • Přezkum žádostí klientů a jejich vypořádání (úroveň 1, call centrum 0).- Úzká spolupráce s manažerem úvěrů při sledování opožděných splátek a úvěrových omezení.
  • Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost