Účetní - administrativní pracovník/ce
BBComfort Czech s.r.o.
Hranice, CZ
před 4 dny
source : Easy-prace.cz
  • Nástup možný IHNED.Náplň práce : Kompletní samostatné vedení účetnictví společnosti; Zpráva měsíčních a ročních účetních závěrek, základních finančních analýz a statistik;
  • Zpracování přiznání k DPH, kontrolní hlášení a souhrnné hlášení; Organizace potřebných činností souvisejících s auditem společnosti;
  • Naskladňování zboží; Vedení personalistiky a mzdové agendy dle závazných termínů; Asistentské práce v kanceláři; Účtování agendy majetku;
  • Účtování přijatých faktur, bankovních výpisů, pokladny; Odborná podpora ostatním kolegům ve firměPožadavky : Praxe v oblasti účetnictví;
  • Znalost účetní, personální a daňové problematiky; Znalost cizího jazyka (AJ, NJ), účtování e-shopu a účetního programu Pohoda - výhodouZájemci se mohou hlásit : - zasláním životopisu (CV) na e-mail : použijte odpovědní formulář

    Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost