Konzultant linky Likvidace pojistných událostí
Allianz
Hradec Králové-Pražské Předměstí
před 8 dny

Co je náplní práce této pozice :

  • Komunikování s klienty pojišťovny po telefonu a emailem
  • Vytváření záznamu hlášení pojistné události
  • Poskytování informací o probíhajícím procesu řešení pojistné události
  • Zpracovávání emailových požadavků klientů
  • Práce v interních SW
  • Zvyšování kvalifikace v oblasti pojistných produktů, osobního a profesního rozvoje
  • Co od Vás očekáváme :

  • Komunikativnost, pozitivní myšlení a otevřenost, empatie, orientace na zákazníka
  • Znalost angličtiny je vítána, využijete ji v komunikaci s klienty (není ale podmínkou)
  • Osobní zodpovědnost, ochota se dále vzdělávat
  • Znalost práce na PC
  • Praxe z prostředí zákaznických center nebo finančních služeb výhodou
  • Proč Allianz?

  • Stavíme na profesionalitě a talentu lidí.
  • Určujeme trendy pojistného trhu.
  • Naše práce je založená na našich firemních hodnotách : zaměření na zákazníka a trh (s cílem vše zjednodušit), podnikavosti (nebojíme se přijmout výzvu), důvěře (respektujeme se navzájem) a spolupráci (sdílíme nejlepší postupy a podporujeme se)
  • Podporujeme work-life balance (máme 5 týdnů dovolené, 4x sick day, kinodny, sportovní a kulturní aktivity), hýčkáme si zaměstnance množstvím firemních benefitů (od stravenek, slev na naše produkty, příspěvku na penzijní připojištění, celoročního cestovního pojištěním za 1 Kč, až po skvělou kávu na pracovištích), více o nás naleznete na našich kariérních stránkách
  • Nástup :

    ihned, případně dohodou

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost