Operátor/ka zákaznické podpory
WE|DO CZ s.r.o.
Praha
před 5 dny
source : jobsik

Co bude Vaším denním chlebem : Komunikace se zákazníkyVyřizování dotazů zákazníků ohledně zásilekKoordinovat doručení jednotlivých zásilek dle přání zákazníkaZadávání dat do informačního systémuSpolupracovat se sklady a dispečinky ohledně doručení zásilekVýsledkem Vaší práce bude : Správně a efektivně vyřízená reklamaceUdržení a uplatnění reklamačních procesůSpokojenější klientK této práci nutně potřebujete : Velmi dobrá komunikativní úroveňUživatelská znalost Microsoft ExcelDobré výsl

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost