manažer zákaznického servisu
Gaudlitz Precision s.r.o.
Dačice, Czech Republic
před 2 dny
source : Hitprace

Pracovní náplň : - Každodenní komunikace s českými a zahraničními zákazníky - Příjem zákaznických objednávek a jejich zadávání do ERP systému - Vystavování cenových nabídek pro zákazníky - Tvorba a aktualizace krátkodobých a dlouhodobých prodejních výhledů- Tvorba podkladů pro kalkulace prodejních cen, jednání o prodejních cenách- Sestavovaní a vyhodnocování obchodních KPI- Spolupráce se všemi odděleními napříč společností- Řešení Ad-hoc úkolů- Účast na zahraničních služebních cestáchPožadujeme : - VŠ, SŠ, ekonomický / obchodní směr výhodou- Výbornou znalost anglického nebo německého jazyka vzhledem ke každodenní ústní i písemné komunikaci- Všeobecný ekonomický přehled, orientaci v obchodním prostředí- Dobrá znalost nástrojů MS Office, zejména MS Excel a MS Outlook- Přirozenou autoritu, přesvědčivý ústní a písemný projev, "pro zákaznický" přístup- Samostatnost, flexilbilitu, efektivitu při práci- Ochotu učit se novým věcem, schopnost rozlišit priority, samostatnostNabízíme : Dovolená 25 dnů, příspěvek na stravování, příspěvek na jazykové vzdělávání, pružná pracovní doba

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost