Customer Service Clerk - Mnichovo Hradiště
DB Schenker
Mnichovo Hradiště, Czech Republic
před 8 hodinami

Your tasks

  • zodpovědnost za kompletaci objednávek kontrola stavu zásilek, přepravních dokladů
  • odpovědnost za příjem / výdej materiálu, zadávání dat v SAP, následné uskladnění / vyskladnění a expedice
  • pravidelná komunikace se zákazníkem
  • spoluúčast na provádění inventur ve skladech
  • spolupráce s interními útvary při řešení reklamací, případně škodních událostí
  • jedná se o práci ve 3 směnném provozu
  • SŠ vzdělání
  • kultivovaný mluvený i písemný projev
  • znalost provozního skladového systému výhodou
  • praktickou znalost MS Office, která je důležitá při vyřizován e-mailů, zpracování reportů a přehledů
  • pečlivost, důslednost, schopnost spolupráce v týmu
  • Our offer

  • zázemí silné, stabilní a stále rostoucí mezinárodní společnosti
  • roční bonus závislý na Vašem osobním úspěchu a výsledcích společnosti
  • 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění / životní pojištění
  • zvýhodněné T-Mobile tarify i pro rodinné příslušníky
  • příspěvek do benefitního programu 100 Kč měsíčně + dle odpracovaných let
  • program jazykového vzdělávání
  • a mnoho dalších výhod
  • 311 711 406

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost