ADMINISTRATIVA - DISPEČINK
Brabec velkoobchod s.r.o.
Třebíč, Czech Republic
před 20 hodinami
source : Hitprace
  • administrativní činnost- fakturace- vyřizování objednávek- komunikace s dodavateli, zákazníky a obchodními zástupci ohledně zboží- příjem objednávek od zákazníků po telefonu,osobně nebo přes záznamník- zadání objednávek do systému- návrh a zpracování nákupních objednávek- domlouvání bonusových akcí- zadávání dat do systému- vedení pokladny- 1 týden / měsíc do 16-17 hodin- Praxe na obdobné pozici výhodou- Požadujeme dobrou znalost práce na PC, Excel,Místo vhodné i pro OZZ a OZP.
  • Zaměstnanecké výhody : volné víkendy a svátkyPrvní kontakt e-mailem : personalistka napojebrabec.cz

    Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost