Senior účetní
Deloitte Česká republika
Praha-Karlín, Cz
před 8 dny

Do našeho účetního týmu hledáme nové posily, které se chtějí nadále komplexně rozvíjet v oboru účetnictví a daní, hledají nové přístupy, poznávají nové lidi a mají radost z klientské práce.

Pozice Senior účetní v naší společnosti je pro ty, kteří se rozhodli aplikovat již nabyté zkušenosti v oblasti účetnictví v klientském prostředí mezinárodní dynamické společnosti.

Jestliže chcete své zkušenosti dále rozvíjet, implementovat a řídit nejen zakázky či projekty, ale i mladší kolegy, pracovat s daňovými poradci a advokáty z celého světa a využívat nejmodernější aplikace a portály a tím vším profesně růst jak v technických, tak soft skills dovednostech, čtěte dál.

Pokud Vás baví svět čísel, financí ve spojení s novými technologiemi, rádi se prací bavíte a komunikaci s lidmi berete jako cestu vzájemného porozumění, jste správný kandidát pro nás.

Senior účetní / konzultant :

  • Je součástí týmu spravujícího portfolio klientů, pro které jako externí dodavatel zajišťujeme vedení účetnictví dle českých právních předpisů.
  • Společně s manažerem implementuje nové zakázky a řídí každodenní komunikaci s klienty v České republice a zahraniční, přičemž aktivně využívá znalost anglického jazyka.
  • Deleguje klientské úkoly na juniorní členy týmu a zároveň je svým působením vzdělává.
  • Získáváním technických zkušeností v oblasti účetnictví a daní a soft znalostí se připravuje na další profesní růst.
  • Spolupracuje s daňovými poradci a advokáty.
  • Svou práci vykonává v kanceláři Deloitte, v případě požadavku klienta pracuje v jeho sídle.
  • Co Vám Deloitte nabídne

  • zajímavou a různorodou práci pro kandidáty se zájmem o vedení klientského účetnictví a navazující komplexní daňovou agendu s přesahem do oblasti financí a controllingu,
  • práci s novými technologiemi,
  • nadstandardní mzdové ohodnocení,
  • pracovní prostředí v dynamické mezinárodní společnosti,
  • systematické vzdělávání a profesní rozvoj,
  • podporu získání profesní kvalifikace (osvědčení daňového poradce),
  • benefity pro zaměstnance (týden dovolené navíc, cafeterie, apod.),
  • flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.
  • Co k této roli potřebujete

  • ukončené vysokoškolské vzdělání (min. Bc.) a minimálně 3 roky praxe v oblasti klientského účetnictví,
  • velmi dobré teoretické a praktické znalosti v oblasti účetnictví a daní (zejména daně z příjmů právnických osob a DPH),
  • dobrou znalost angličtiny,
  • klientský přístup a schopnost poskytovat spolupracovníkům odbornou podporu v oblasti účetnictví a daní (zejména daně z příjmů právnických osob a DPH),
  • dobré komunikační a analytické schopnosti,
  • zájem o osobní rozvoj a další vzdělávání,
  • časovou flexibilitu a samostatnost
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost