Supply Chain Senior Consultant (Strategy & Operations)
Deloitte Česká republika
Praha-Karlín, Cz
před 10 dny

Jsme tým Supply-chain a aktuálně hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Senior Consultant, který / á má zájem o oblast optimalizace procesů a zlepšování provozních činností zejména ve výrobních firmách (Operational Excellence).

Mezi naše klienty patří výrobci automobilů a jejich dodavatelé, velcí hráči na trhu v oblasti průmyslové výroby, strojírenství, stavebních materiálů, textilního průmyslu, ale i energetiky, či výrobci rychloobrátkového spotřebního zboží.

U těchto klientů analyzujeme a optimalizujeme procesy v různých oblastech provozních činností, vyhledáváme strategické dodavatele a zajišťujeme optimální řízení dodavatelského řetězce.

době rozvoje nových technologických řešení v rámci Průmyslu 4.0 již znalost Excelu často nestačí - našim klientům přinášíme neotřelá řešení v podobě pokročilých analytických a modelovacích nástrojů.

Dále rovněž spolupracujeme s inovativními start-upy.

  • Jsi z povahy analytik, ale máš i byznysovou duši a výsledky svých analýz umíš i prodat?
  • Chceš zjistit, co vše je potřeba pro řízení dodavatelského řetězce a zlepšovat s námi procesy ve firmách?
  • Zajímáš se o technologická a inovativní řešení a chceš nám pomoci s rozvojem těchto služeb?
  • Co tě u nás čeká :

  • Budeš řídit vlastní projekty nebo části projektů, a to jak v České republice, tak v zahraničí
  • Budeš cestovat za našimi klienty do zahraničí až 80 % času podle daného projektu
  • Budeš spolupracovat s juniornějšími kolegy v rámci projektů a pomáhat jim při jejich kariérním a osobním rozvoji
  • Budeš sbírat data z různorodých zdrojů, analyzovat je a na jejich základě vyvozovat doporučení pro klienta týkající se organizačních či technologických opatření
  • Navržená doporučení budeš uvádět do praxe
  • Povedeš workshopy a rozhovory se zaměstnanci klientů
  • Budeš sestavovat nabídky pro klienty
  • Své nápady a zkušenosti využiješ k nastavování strategie týmu a rozvoji jeho iniciativ
  • Jak bychom si tě představovali :

  • Máš předchozí zkušenosti primárně z oblasti podnikového poradenství nebo výrobního prostředí cca 3-5 let
  • Máš zkušenost s koordinací projektů nebo menších týmů
  • Můžeš se pochlubit zkušeností s využitím nejnovějších technologií pro zlepšování firemních procesů např. ve výrobním prostředí
  • Máš zkušenosti se zpracováním rozsáhlých datových souborů pomocí SW nástrojů (VBA, MS Access, SQL či jiné) hledáme kolegy, co se v datech neztratí
  • Máš velmi dobrou znalost angličtiny a němčiny (na úrovni vedení obchodního jednání)
  • Umíš pracovat s nástroji MS Excel, MS PowerPoint a MS Word na pokročilé úrovni (práce s dalšími nástroji jako např. MS Visio, MS Project, MS Access či jiné výhodou)
  • Jsi týmový hráč / ka se selským rozumem a iniciativním přístupem, ale zároveň umíš pracovat samostatně a nebojíš se zodpovědnosti
  • Máš strukturované, kritické a analytické myšlení, schopnost prosadit svůj názor
  • Chceš cestovat a pracovat u klienta
  • Proč se stát členem našeho týmu?

  • Nabízíme dlouhodobou spolupráci a příležitost pro rychlý rozvoj a kariérní růst
  • Máme pro tebe motivující projekty a úkoly, každodenní interakci s klienty
  • Jsme přátelský tým lidí, kteří mají rádi svou práci
  • Můžeš se těšit na širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů (např. Cafeteria, Multisport karta, home office, stravenky, sick leave)
  • Účastníme se celé řady týmových a firemních akcí během celého roku (např. lyžování v Alpách, Beerfest, sportovní dny, teambuildingové akce)
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost