Specialista zákaznického servisu s NĚMČINOU
Alza.cz a.s.
Opava
před 5 dny

Pro naše call centrum hledáme Speciality, kteří ovládají němčinu.

Jsme parta lidí, která odpovídá na dotazy našich zákazníků jak telefonicky tak písemně. Obrací se na nás zákazníci i z jiných krajů světa, pakliže Tě baví jazyky a komunikace s lidmi, jsi náš člověk : )

případě zájmu zašli svůj životopis přes kontaktní formulář níže.

Co u nás budeš dělat?

  • Staneš se součástí sehraného týmu - Tvůj nadřízený s týmem Ti pomohou se vším, s čím budeš potřebovat.
  • Budeš přijímat příchozí hovory našich zákazníků (primárně německém jazyce) a snažit se jim zodpovědět všechny dotazy.
  • Tvou zodpovědností bude také e-mailová komunikace, dotazy se k nám dostávají i touto cestou.
  • Můžeš si přivydělat doplňkovým prodejem služeb.

    Koho hledáme?

  • Zkušenosti ze zákaznického servisu či call centra jsou pro nás výhodou, nikoli podmínkou.
  • Rád / a komunikuješ s lidmi.
  • Jsi komunikativní a samostatný / á - umíš si vyhledat informace.
  • Máš týmového ducha a chuť se stát součástí fajn kolektivu.
  • Máš vztah k moderní technologii.
  • Máš pozitivní přístup k práci a nebojíš se vzdělávat.
  • Ovládáš NJ na komunikativní úrovni (C1 / C2).
  • Proč bys u nás měl / a chtít pracovat?

  • Mzda až 33 000 Kč
  • Individuální přístup - školení, která Ti umožní být lepší a získat přesah v oborech, které Tě zajímají.
  • Možnost kariérního růstu - upřednostňujeme interní výběrová řízení a Call centrum je skvělým odrazovým můstkem.
  • Stravenky
  • Benefity jako jsou zaměstnanecké slevy, pojištění, zvýhodněné volání, výuka jazyků - proč se nezdokonalovat : )
  • Na pozici Specialista zákaznického servisu s NĚMČINOU v průběhu výběrového řízení potkáte

    Do této doby si přesně vybavuji můj pohovor v Alza.cz na pozici pokladní - Holešovice. Je tomu 3 roky a nikdy by mě nenapadlo, že budu mít tu příležitost rozšiřovat náš #alza tým o další kolegy.

    Do jedoucího expresu Alza.cz jsem nastoupila teprve v únoru 2019, ale už teď vím, že to bude jízda. : ) Mám na starosti tým teamleaderů našeho call centra a společně se staráme o naše operátory, kteří jsou pro naše call centrum jako pohon a pečují o naše zákazníky.

    Jsem moc ráda za kolektiv, který tu máme, protože to je pro mne to nejdůležitější. Když nejsem v Alze, chodím do fitka a přes léto se účastním charitativních běhů.

    Miluju ovoce a ráda hraju na příčnou flétnu. Budu ráda, když se k nám přidáš!

    Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost