Senior Auditor/ka Úvěrových Rizik - Firemní klientela
MONETA Money Bank, a. s.
Praha, Czech Republic
před 7 dny
  • Máte přehled a zkušenosti v oblasti úvěrových rizik a jste duší auditor / ka? Používání angličtiny je pro Vás denním chlebem a chtěli byste, aby to tak bylo i nadále?
  • Dokážete obhájit své myšlenky a názory a vyjednávání a prezentace před kolegy a vedením společnosti je přesně to, co očekáváte?

    Pokud k tomu máte rádi čísla a jste ve své práci precizní, máme pro Vás příležitost uplatnit se v rámci seniorské role v rámci malého týmu v divizi Interního auditu, který se skládá z 3 až 5 kolegů, kteří se kromě v práci, rádi potkají i ve svém volném čase.

    U nás budete

  • Připravovat, realizovat a reportovat přidělené plánované i mimořádné auditní zakázky a aktivity. Dále budete vést dočasné auditní týmy pro auditní zakázky pro firemní klientelu, především SME
  • Vyhodnocovat účinnost interního kontrolního systému banky a využívat své zkušenosti při návrhu vhodných řešení pro úpravu procesů k omezení systémových rizik,
  • Efektivně komunikovat s členy Představenstva, Výboru pro Audit a příslušnými vedoucími zaměstnanci o průběžných výsledcích auditů a řešení zjištěných nedostatků,
  • Zajišťovat pravidelné sledování a hodnocení rizik, sledovat a ověřovat nápravná opatření pro přidělené zakázky,
  • Podporovat profesní rozvoj týmu na přidělených zakázkách, stanovovat cíle, měření a hodnocení výkonu a podílet se na týmové práci.
  • Sdílet a předávat své poznatky i zkušenosti v rámci auditního týmu
  • Co potřebujeme od Vás

  • Minimálně 4 roky praxe v prostředí finančních institucí nebo poradenských společností
  • Zkušenosti s řízením rizik nebo s auditem v oblasti firemní klientelu, především SME
  • Výbornou znalost procesního prostředí a regulace finančních institucí
  • Znalost metodiky interního auditu
  • Schopnost vést pracovní tým
  • Pokročilou znalost MS Office, silné analytické dovednosti a schopnosti řešení problémů, abyste si poradil / a s informacemi a daty
  • Schopnost řízení komplexních úkolů, dobré prezentační, komunikační, vyjednávací a facilitační dovednosti, abyste dokázal / a obhájit své myšlenky a názory, a to plynně česky i anglicky
  • Čím nás potěšíte

  • Detailní znalostí a zkušeností aplikace BASEL III a regulace EU
  • Základní znalostí informačních technologií finančních institucí
  • Orientací v problematice správy a řízení společnosti a řízení rizik
  • Co Vám nabídneme

  • Prostor a podporu při vzdělávání a příležitost pro osobní i profesní růst
  • 25 dní dovolené i další dny volna navíc, třeba když se necítíte fit
  • Další rozmanité benefity sami si zvolíte, na co vám přispějeme (může to být příspěvek na stravování, penzijní připojištění, volnočasové aktivity a mnoho dalšího)
  • Přátelské a otevřené prostředí
  • Uplatnění v dynamické společnosti, která určuje trendy a získává za ně ocenění, a to nejen v bankovní sféře
  • Naše produkty za výhodnějších podmínek
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost