Specialista/ka klientských služeb na Helpdesku
Česká spořitelna, a. s.
Nový Jičín, CZ
před 46 dny

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti.

Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra.

Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Máte chuť :

být součástí týmu Produktového Helpdesku v Novém Jičíně? Dokonale rozumět všem bankovním produktům?

Pokud ano, tak budete :

  • součástí skvěle fungujícího týmu
  • s telefonním sluchátkem jedno tělo, jedna duše
  • telefonovat a psát si s kolegy z ostatních týmů, a to nejen o tom, co dělali o víkendu
  • podávat přesné informace pracovníkům poboček, kteří volají o cennou radu
  • Koho mezi sebe hledáme?

  • dynamické parťáky, kteří se nebojí pracovat
  • ty, kteří umí naslouchat a nebojí se vzít situaci do svých klávesnic
  • zodpovědné, komunikativní a časově flexibilní kolegy
  • trpělivé a týmové hráče, kteří vždy rádi poradí
  • U nás získáte :

  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost