Obchodní referent/ka / odborný specialista
PARTNER 4 JOB s.r.o.
Praha, CZ
před 1 dnem

Náplň práce :

  • Zpracování zakázek dle potřeb zákazníků
  • Nalezení vhodného řešení
  • příprava cenových nabídek / kalkulací pro zákazníky
  • Spolupráce s prodejním týmem
  • Komunikace "uvnitř" společnosti, ale i v rámci koncernu
  • Zadávání zakázek do systému objednávka, smlouva
  • Práce s interním systémem - SAP
  • Požadavky :

  • Velmi dobré komunikační schopnosti
  • Komunikativní znalost AJ nebo NJ schopnost komunikace po e-mailu, školení v zahraničí
  • Nabídka :

  • Osobní automobil i pro soukromé účely, telefon, notebook
  • Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • Odborné zaškolení
  • Pravidelná produktová školení
  • Velmi dobré platové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, jazykové kurzy, produktové školení atd.
  • Pracovní doba po čt 8.00 17.00 hod. nebo 7.00 16.00 hod., pá 8.00 14.30hod. nebo 7.00 13.30 hod.
  • Platové ohodnocení : cca 30.000 - 38.000 Kč

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost