Administrativní asistent / ka pro daňové oddělení
Praha
To nejdůležitější v pár větách
Pro naši pražskou kancelář hledáme nové posily do týmu poskytujícího administrativní a koordinační podporu pro daňové oddělení.
Vaše práce bude zahrnovat přípravu interních dokumentů, práci s tabulkami a interními databázemi, podporu při přípravě a podání daňových přiznání, koordinaci plných mocí, koordinaci smluv, komunikaci s klienty a různými úřady apod.
Tvoje role v týmu
Když se mluví o daních, lidé zpozorní a někteří se rovnou vyděsí. V EY je to ale zajímavá práce, která by mohla bavit i tebe.
Daň z příjmů právnických osob, DPH nebo zdanění zaměstnanců. Jak moc se v těchto oblastech orientuješ? Pokud toho zatím o daních moc nevíš, nelekej se.
Spousta mých kolegů se s daněmi seznámila až u nás v EY. I já jsem toho o daních věděla míň než málo, když jsem do firmy nastoupila.
Vůbec to nevadí. U nás se daně můžeš naučit i ty.
Martina Kneiflová, partnerka v Daních
Co je pro nás důležité
Hledáme sympatické a pozitivní nové kolegy, kteří chtějí pracovat ve výborném týmu, umějí komunikovat a rádi se učí novým věcem.
Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
Plynulou znalost českého / slovenského jazyka
Komunikativní znalost anglického jazyka
Schopnost dodržovat termíny
Klientský přístup
Přesnost, zaměření na detail
Týmového ducha
Ochotu učit se novému
Na nástupu se s tebou rádi domluvíme individuálně
Jak se ti odměníme
Nástup 30 000 korun měsíčně a roční bonus, když ti práce půjde od ruky. K tomu benefity, které ti zaručeně udělají radost. Tady je pár z nich.