Administrativní podpora prodeje
Advantage Consulting, s.r.o.Hradec Králové
okres Ústí nad Orlicí, CZ
před 3 dny
  • zpracování nabídek a poptávek dle cen
  • práce v ERP systémech
  • kontrola a evidence zakázek
  • komunikace se zákazníky a dodavateli
  • průběžné aktualizace dat Hledáte uplatnění pro své zkušenosti v oblasti zákaznického servisu? Baví vás práce s Excelem a interními databázemi?
  • Nebojíte se denně komunikovat v německém jazyce? Zašlete nám svůj životopis.

  • flexibilní pracovní dobu
  • roční prémie
  • týden dovolené navíc
  • příspěvky na stravování a volnočasové aktivity
  • příspěvek na penzijní poji
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost