Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií
Oracle Czech s.r.o.
Brno, Czech Republic
před 1 dnem
source : Hitprace

První kontakt e-mailem.Upřesňující informace : - Práce v oblasti softwaru.- Asistence zákazníkům a pomoc s jejich požadavky.

  • Nutné komunikační schopnosti a schopnost sestavovat priority práce.- Nutná znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
  • Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

    Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost