Recepční - Administrátor
JOBSTART s.r.o.
Praha-Karlín, CZ
před 1 dnem
source : Easy-prace.cz

Recepční - administrátorka Náš klient, hledá zodpovědné a profesionální recepční - administrátorku, která by mohla okamžitě nastoupit do zaměstnání.

Jedná se o mezinárodní developerskou společnost, která se aktuálně rozrůstá.

Má nádherné moderní prostory v sídle firmy na Praze 8 a jako bonus, dostanete i k soukromému využití IPhone a MacBook.

Povinnosti : Chod recepce Organizovat a plánovat schůzky Administrativní podpora Účast na procesu náboru nových zaměstnanců (příprava pracovního vybavení, vstupních karet apod.

Poskytnout potřebné informace.

Spojování a komunikace s dodavateli, klienty. Práce s firemními dokumenty Plánování a příprava setkání, konferencí, služebních cest a rezervace hotelů pro kolegy.

Požadované dovednosti : Aktivní uživatel MS Office Kompetentní, opatrní, zodpovědní a spolehliví Pro klientsky orientovaný a lidský Zkušenosti v této pozici nebo zkušenosti s administrativy Velmi dobré ovládání angličtiny, češtiny, (ruština výhodou).

Garantujeme : Zajímavá práce v přátelském a příjemném prostředí Moderní kanceláře v Praze 8 s výbornou občanskou vybaveností v blízkosti metra Palmovka Možnost dalšího profesionálního růstu Firemní akce a jazykové kurzy Zaměstnání na plný úvazek / částečný úvazek IPhone a MacBook i k soukromému využití Platové podmínky 30 000,-

až 40 000,- dle zkušeností a znalostí jazyků.

Máte-li o tuto pozici zájem, pošlete nám aktualizovaný životopis spolu s aktuální fotkou. Vzdělání : vyšší odborné, vysokoškolské, SŠ s maturitou, bakalářské Typ pracovního poměru : Plný úvazek

Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost