Business Operations Analyst/Finance Specialist
Androsa, s.r.o.
Praha, Czech Republic
před 5 dny
source : Personálka.cz

Pro našeho klienta, významnou zahraniční farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty / tky na finančně / administrativní pozici.

Náplň práce :

  • Správa objednávek, organizace dodavatelských faktur v systému
  • Kontrola schvalování a plateb faktur
  • Kontrola zaměstnaneckých vyúčtování
  • Správa vnitropodnikových systémů
  • Komunikace s obchodním týmem v souvislosti s finančními přehledy pro prodejní / marketingové aktivity
  • Zajištění hlášení do Intrastatu a ČSÚ
  • Koordinace mzdového procesu spolupráce s externí společností
  • Podpora finančního manažera, logistiky a zákaznického servisu
  • Očekáváme :

  • SŠ / VŠ v oblastech ekonomie / finance / účetnictví
  • Minimálně 3 roky zkušeností v oblasti účetnictví, financí, administrativy
  • Orientace v MS Office, SAP výhodou
  • Komunikativní znalost angličtiny
  • Týmovost, odolnost, samostatnost
  • Nabízíme :

  • Zázemí stabilní zahraniční společnosti s množstvím zaměstnaneckých benefitů
  • Přátelský tým
  • Částečný home office
  • Nadstandardní platové ohodnocení
  • Pracoviště na Praze 4
  • Nástup duben 2021
  • případě zájmu o pozici zasílejte, prosím, svoje CV na adresu andrea.michovska androsa.cz

    Požadavky

  • Jiná způsobilost
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost