Asistent(ka) – zpracování objednávek, plánování práce
STARNET, s. r. o
České Budějovice, CZ
před 9 dny

Náplní práce je péče o klienty společnosti, zpracovávání objednávek, reprezentace společnosti při kontaktu se zákazníky a plánování práce technikům ve vybraných lokalitách.

Profesní předpoklady

  • pokročilá znalost práce s PC (Internet, Word, Excel, e-mail)
  • výborné komunikační dovednosti, orientace na zákazníka
  • samostatnost
  • spolehlivost a flexibilita
  • chuť neustále se zlepšovat
  • schopnost plánovat a komunikovat v rámci kolektivu
  • zkušenosti na obdobné pozici výhodou
  • Nabízíme

  • zázemí stabilní a stále se rozvíjející české společnosti
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • zaměstnanecké benefity
  • profesionální zaškolení
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost