Specialista kontaktního centra
Kofola
Ostrava-Poruba, CZ
před 3 dny

Co u nás budete dělat?

  • Komplexní péče o zákazníky
  • Telefonická komunikace se stávajícími zákazníky a zpracování jejich objednávek
  • Kompletní zákaznický servis na pasivní i aktivní zákaznické lince
  • Přijímání požadavků a reklamací klientů
  • Administrativní podpora a komunikace se zákazníkem
  • Budování dobrých a dlouhodobých vztahů se zákazníkem
  • Spolupráce s kolegy z ostatních oddělení
  • SŠ vzdělání
  • Vynikající komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • Aktivní přístup k zadaným úkolům a orientaci na zákazníka
  • Důslednost, zodpovědnost a přesnost
  • Co pro Vás máme my?

  • 5 týdnů dovolené
  • Dobroty z Kofoly
  • Občerstvení na pracovišti
  • Stravenky
  • Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu
  • Multisport karta
  • Společné firemní akce : novoroční vykročení, dětský den, mikulášská nadílka, týmové aktivity
  • Soutěže o zajímavé ceny (vstupy na kulturní akce, festivaly aj.)
  • Osobní i profesní rozvoj
  • případě vašeho zájmu nám, prosím, zašlete profesní životopis včetně motivačního dopisu prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost