Customer Care Specialist with English
Alza.cz a.s.
Praha
před 10 dny

Jsme sehraný tým komunikativních lidí, který dokáže odpovědět na ty nejzapeklitější otázky našich zákazníků. Pomáháme jim rychle vyřídit vše ohledně objednávek i reklamací.

Na svou práci jsme náležitě hrdí, protože dokážeme z nespokojeného zákazníka udělat spokojeného . A to jen tak někdo neumí!

I když jsme na telefonu a v mailové schránce jako doma, také spolu rádi vyrazíme mimo kanceláře na pivo nebo fotbal.

Co nás motivuje?

Zákazník a jeho spokojenost je to, co nás pohání kupředu. Díky měření zákaznické spokojenosti máme ihned feedback a můžeme se zlepšovat.

Plusem je možnost přivydělání si bonusovými aktivitami.

Co tě čeká?

Budeš sedět u počítače a pracovat v našem interním systému , kde zjistíš vše o objednávkách a veškerém zboží, které jako Alza prodáváme.

A také o člověku, se kterým telefonuješ. Můžeš mu tedy velmi rychle poradit a udělat ho šťastným.

Některé dny jsou hektické a plné hovorů , dlouhých e-mailů a zádrhelů, které se zdají neřešitelné. My si s nimi však umíme poradit, ale chce to být asertivní, prozákazničtí a neztrácet úsměv na rtech .

Každé nedorozumění, každý problémek a potíž má své řešení.

Pokud si budeš chtít přivydělat, tak můžeš díky doplňkovému prodeji služeb. V rámci adaptačního programu tě o prodeji a službách naučíme první poslední.

Co čekáme od tebe?

  • Jsi komunikativní a dokážeš udržet emoce na uzdě.
  • Situace řešíš s pozitivním nábojem a asertivně.
  • Umíš si vyhledat informace a používat je.
  • Máš týmového ducha, protože u nás pracujeme jako tým.
  • Chceš se vzdělávat i nad rámec tvé pozice.
  • Máš angličtinu na úrovni C2 a domluvíš se taky česky / slovensky
  • Zkušenosti ze zákaznického servisu nebo call centra jsou rozhodně výhodou. Nejsou podmínkou!
  • Co nabízíme :

  • Mzda 26 000 Kč - 40 000 Kč měsíčně.
  • Náborový příspěvek po úspěšném projití zkušební dobou 10 000 Kč.
  • Stravenky.
  • Práce na krátký-dlouhý týden, ale i na 6 a 8 hodinové směny.
  • Možnost home-office.
  • Jazykové kurzy v rámci firmy němčina, angličtina.
  • Multisport karta, zaměstnanecké nákupy, volné lístky do ZOO a další podobné výhody.
  • Největší přehled po firmě a aktuálním dění.
  • Kariérní růst spousta lidí z call centra nyní pracuje na vysokých pozicích ve firmě.
  • Úvodní intenzivní zaškolení, které ti pomůže se rychle zorientovat ve firmě a dělat svou práci dobře.
  • Přístup ke školení nejen v rámci call centra, ale i základy marketingu, práce na HR a podobně.
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost