Manažer/ka marketingových kampaní
Alza.cz a.s.
Praha
před 6 dny

Že jsme pro zákazníky nejoblíbenější e-shop díky kvalitě služeb nebo že náš obrat za rok překročil 20 miliard Kč, to je veřejně dobře známo.

To že jsme lídr i ve velikostí investic do marketingu, už každý vědět nemusí.

Hledáme člověka, který se neptá na budget, ale navrhuje, jak dosáhnout nejlepších zisků pomocí všemožných, i neotřelých, marketingových nástrojů a fíglů.

Nutno podotknout, že pozice je v rámci offline marketing, tam se rodí naše kampaně. Pozice je určena pro ty, kteří již zkušenost s marketingem mají a nejsou v marketingu začátečníci. )

Co bys dělal / a :

  • Návrhoval / a marketingové kampaně pro různé segmenty (kategorie na Alze) od prvotního nápadu až po vyhodnocení.
  • Přípraval / a analýzu trhu, prodejů, příležitostí - protože bez toho nesestavíš budget.
  • Navrhova / a vhodný mediální mix pro komunikaci kampaně a definovalúa si cílovou skupinu - protože správné cílení je část úspěchu.
  • Navrhoval / a komunikaci celé kampaně.
  • Koordinaval / a práci grafiků a copywriterů, protože oni ti dodávají podklady.
  • Realizoval / a nakonec celou kampaň.
  • Samozřejmě bys dané marketingové kampaně vyhodnocoval / a - musíme vědět, že nám fungovaly a od toho se příště odrazit.
  • Počítá se navýšení obratu a výše zisku.

  • Dále by pak dával / a následná doporučení pro další kampaně, protože u jedné určitě nezůstaneš. Co chceme, abys uměla / a :
  • Co chceme, abys uměla / a :

  • Používal / a selský rozum v kombinaci se znalostmi ze školy nebo praxe.
  • Uměl / a si plánovat čas a zkoordinovat více aktivit dohromady.
  • Pokud máš znalosti z FMCG nebo e-commerce, máš výhodu.
  • Jsi samostaný / á a dokážeš se rychle rozhodnout.
  • Dokázal / a spočítat zlomky a trojčlenku, protože nastavování rozpočtů je dost podobné
  • Měl / a vztah k určitému segmentu / kategorii zboží - kampaně pak jdou lépe od ruky.
  • Chtěl / a se posouvat a učit se novým věcem.
  • Máš zkušenost s koordinací kampaní, plánováním médií, nastavováním budgetů, ...
  • Co však nabízíme :

  • Tvou práci uvidí miliony zákazníků několikrát týdně, možná i denně.
  • Propojení čísel a marketingu, protože oboje je pro byznys důležité.
  • Neomezená kreativita. S Alzákem si můžeme hrát.
  • Jsme velká firma, ale rozhodně ne korporát, na procesy si nepotrpíme.
  • Spolupracujeme s firmami, které mají miliardové rozpočty a i s těmi můžeme hrát náš marketing.
  • Máme neformální firemní kulturu a jsme otevřeni neotřelým nápadům, které tě necháme realizovat.
  • Jsme parta lidí, se kterými se rád uvidíš i po práci.
  • Možnost osobnostně i pracovně vyrůst u nás není otázkou mnoha let, jde to mnohem rychleji.
  • Interní systém vzdělávání a externí kurzy jsou pro nás důležité, protože mít přehled je výhodou.
  • Pracujeme v kancelářích se živými stromy, solnou jeskyní, posilovnou, lezeckou stěnou, saunou a kavárnou, kde se budeš cítit dobře.
  • Samozřejmě i další benefity jako zaměstnanecké slevy, jazykové vzdělávání, příspěvky na stravování, karta MultiSport benefit a podobně.
  • Průběh výběrového řízení :

  • Výběrové řízení má více kol. Čekají vás testy, pohovor a case study. Výběrové řízení i tak netrvá měsíce, ale maximálně 2 týdny od zaslání CV až po možnou nabídku.
  • Na pozici Manažer / ka marketingových kampaní v průběhu výběrového řízení potkáte

    Vedle hledání nových tváří do oddělení marketingu se starám o FB stránky We Are Alza a dodávám obsah na náš LinkedIn. Mimo výběrová řízení se potkáme na Marketing festivalu a dalších konferencích.

    Mám ráda fotografování a kinder vajíčka.Pokud si s něčím v Alze nevíte rady, s největší pravděpodobností na to bude znát odpověď Jarda.

    Svůj přehled začal budovat jako telefonní operátor, odkud se za několik let vypracoval až na dočasného šéfa marketingu.Vede oddělení internetového marketingu a nyní je i interim marketingový ředitel.

    Snaží se tato oddělení propojit v jeden celek. Do online zapojit více automatizace a personalizace a do offlinu dostat efektivní vyhodnocování.

    Čtení je jeho koníčkem. Pravidelně čte odborné nebo business knihy, časopisy a online články. Ke stejnému se snaží vést a inspirovat kolegy.

    Úspěch firmy roste s růstem lidí v ní!

    Sdílej pozici

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost